2015. augusztus 21., péntek

Prológus

                                                                         
                                Sziasztok! :3 Megint egy új bloggal jelentkezem! :) Remélem ez is tetszeni fog nektek! Első rész akkor lesz ha lesz rá igény! Tehát kommentben vagy akár chatben mondja meg akinek tetszik és folytatást akar!
Puszi, ~Bethany :*          



Idegesen toporogtam a tükör előtt, tekintetem végigvezettem tükörképemen. Egyben volt csodálatos és furcsa a látvány. Vékonyka testem most egy csodaszép hófehér ruha takarta. Az enyhén göndör hajam most hatalmas loknikba hullik a vállamra. A sminkem hatásos mégis visszafogott, kedves  barátnőm Melissa jóvoltából. Ahogy néztem magam a tükörben apró mégis sokat jelentő emlékek jutottak eszembe, köztük az is amikor megismerkedtem a Nagy Ővel, akihez most hozzá készülök menni.

       *Visszaemlékezés*

Belépek a Starbucks ajtaján, ahol halk csilingelés adja tudtára az ott dolgozóknak, hogy új vevő van a láthatáron. Odasétálok a pulthoz ahol a jól ismert szőke hajú barátnőmet látom meg sürög forogni
-Szia Melissa-foglaltam helyet egy széken.
-Szia Mia-küldött felém egy puszit-Egy pillanat és hozom a szokásosat-mosolygott.
-Köszönöm-mosolyogtam hálásan-Addig kimegyek a mosdóba-álltam fel.
Végigmentem az asztalok közt, majd amikor tértem volna be a folyosóra amely a mosdókhoz vezet, egy kemény mellkasba ütköztem. A hirtelen jött ütközéstől a földre estem. Amikor felnéztem, hogy megnézzem kibe ütköztem egy aggódó smaragd zöld szem párral néztem farkas szemet
-Ne haragudj-kért bocsánatot és kezét nyújtotta hogy felsegítsen.
-Semmi baj-fogadtam el a kezét.
-Had mutatkozzam be!-mosolygott~Harry! Harry Styles!-nyújtotta újra a kezét.
-Mia Moore-fogadtam újra el a kezét mosolyogva.

       *Visszaemlékezés vége*

Mosoly kúszott ajkaimra a kellemes emlék hatására. Valószínűleg tovább elmélkednék hogyha Melissa és Louis nem rontottak volna be hozzám. A tükörben találkozott tekintetem Melissa aggódó tekintetével.
-Mi történt?-fordultak feléjük.
-Harry nem jön el-hajtotta le a fejét Louis.
Ahogy kiejtette a szavakat ajkain a könnyeim utat törtek maguknak és megállíthatatlanul folytak végig arcomon miközben azt az egy mondatot ismételgettem hogy:
,, Megígérted nekem Harry Styles, hogy soha nem hagysz el!"

***

Könny áztatta arccal, csapzott hajjal ébredek fel álmomból amelyet majdnem minden éjjel újra élek. Azt a napot amikor ott hagyott az oltárnál és egyben tönkretette az életemet Harry Styles...

8 megjegyzés:

  1. Imádom *-*
    Tökéletes mint mindig:3
    Folytatást!♥

    VálaszTörlés
  2. jesszusom ez tökéletes...mármint ilyen blogot még nem olvastam <3 :) alig várom a következő részt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia <3 örülök hogy tetszik! *-* ha lesz rá igény akkor minden féle képpen folytatni fogom! :3 :)

      Törlés
  3. Kedves Bethany :)
    Nekem nagyon tetszett az előszó, szóval én igenis igényt tartok a folytatásra,most azonnal :D
    De tényleg, ügyes vagy és várom a kövit :)

    u.i.: Ha van kedved akkor nézz be hozzám is, és mond el a véleményed...köszönöm, előre is :)

    theoldmeharry-andscarlett.blogspot.sk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szandra 94 <3 nagyon szépen köszönöm a dicséretet! Nagyon úgy néz ki hogy lesz folytatás! <3
      Nagyon szívesen benézek a blogodba! :3

      Törlés
  4. nos azt hittem egy uj sablon bloggal talalom szemben magam, de ha meg nem is mondhato egyedinek biztos rohadt jonak szamitanam. es rendezett is.

    VálaszTörlés