2015. szeptember 3., csütörtök

1. rész




Sziasztok Köszönöm az elöző részhez érkező kommenteket! 
Nagyon jól estek! Csináltam egy Facebook csoportot is!
Aki akar az lépjen be! Ott információkat kaptok, mint a két blogommal
kapcsolatban! Szeretettel várok mindenkit https://www.facebook.com/groups/
Jó olvasást! Iratkozzatok és hagyjatok magatok után nyomot!
Puszi, ~Bethany xoxo
Mia


Bármennyire is ez volt minden álmom, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz! Tudtam, hogy az esküvő szervezők élete fárasztó, de hogy ennyire! A nap 24 órájában esküvőket szervezek! Szerveztem már tengerparti esküvőt még Los Angelesben is! Mint London egyik legsikeresebb esküvő szervezője alig van időm magamra, barátaimra és családomra!
Viszont tudom hogy én vállalom túl magam mindig! Egyszerűen nem tudok itthon ülni, mert akkor csak a 3 évvel ezelőtti saját esküvőmön jár az agyam! Hogy mit ronthattam el!? Pedig minden annyira tökéletes volt! Minden időmet azzal töltöttem, hogy tökéletessé varázsoljam a mi nagy napunkat! Azt a napot amely egy dolog miatt tönkre ment! És ez nem egy olyan dolog, hogy rossz virágot küldtek vagy nem olyan a díszítés amilyent én szerettem volna! Hanem ennél sokkal fájóbb! Az a személy akiről úgy gondoltam letudnám élni vele az életem, az nem jött el! Pedig megígérte nekem azelőtti nap hogy soha nem hagy el!

    *Visszaemlékezés*

Mosolyogva figyeltem az előttem álló férfit akihez a holnapi nap hozzá készülök menni!
-Figyel baby nekem mindegy hogy mit csinálsz amíg az ott lent-mutattam oda- a gatyádban marad!-vigyorogtam pimaszul! Harry elnevette magát, aminek köszönhetően látszottak a göndröcskéi amelyek kisfiússá varázsolják őt.
Szerintem ő maga sem hitte el, hogy ilyent mondok, de még én sem! A kapcsolatunkban a pimasz, perverz szerep neki jutott és nem nekem! De azért alkalomadtán én is meg engedek pár ilyen jellegű mondatot magamnak. Harry közel hajolt majd ajkait enyéimre illesztette. Kezeimet végig vezettem kidolgozott felsőtestén. Egyik kezem megállapodott tarkóján míg a másikat a hajába vezettem, ezzel is közelebb vonva magamhoz. Addig az ő kezei csípőmet ölelték körbe. Levegő hiánya miatt váltunk el egymástól.
-Holnap végre az enyém leszel-nézett mélyen a szemembe.
-Eddig is csak a tiéd voltam!-mosolyogtam. Harry egy újabb csókot hintett ajkaimra.-Ígérj meg nekem valamit Harry-simítottam ki egy haj tincset a arcából.
-Bármit!
-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el-hunytam le a szemem. Hiába mondta el számtalanszor, hogy szeret egyszerűen féltem a válaszától.
-Mia nézz rám-kérte halkan. Kérésére kinyitottam a szemem és belenéztem gyönyörű smaragd zöld szemeibe amelyekbe már számtalanszor elvesztem-Soha nem foglak elhagyni! Ígérem neked, hogy mindig melletted leszek!-suttogta halkan. Elmosolyodtam válaszán majd derekát átölelve nyak hajlatába hajtottam a fejem és mélyen szívtam be jellegzetes mámorító illatát.
-Hé bodri! Lesz még időd eleget ölelgetni a hátra lévő életedben! Most viszont hadd pihenje ki a tegnapi leánybúcsúját és te is menj szépen a legénybúcsúdra!-utasított Melissa minket az ablakból. Hitetlenkedve néztem barátnőmre aki most sikeresen elrontotta a romantikus pillanatunkat.
-Szeretlek-csókolt meg Harry. De most valahogy olyan szenvedéllyel, mint még soha. Mintha ez lenne az utolsó.
-Én is szeretlek-suttogtam ajkaira. Harry elengedte derekam majd egy utolsó puszit adott homlokomra, megfordultam kinyitottam az ajtót. Még vissza néztem Harryre aki pont akkor készült kilépni a kapun. Elmosolyodtam majd beléptem a lakásba.

       *Visszaemlékezés vége*

Ez lennék én! Mia Angel Moore egy lelkileg összetört, munka mániás nő. Mint London egyik legsikeresebb esküvő szervezője, ritkán van olyan alkalmam, hogy a nap 24 órájában ne csinálja semmit! Azonban a mai nap ilyennek ígérkezik számításaim szerint!

***

Épp a kanapén ülök és egy romantikusnak nem épp nevezhető filmet nézek, amikor megcsörren az asztalon lévő telefonom a barátnőm neve villog aki egyben az asszisztensem is.
-Szia Mia! Tudom, hogy ma szabad napod van de egy ügyfél téged keres-hadarta a telefonba.
-Nem hiszem el, hogy egy szabad napom sem lehet-sóhajtottam-Oké. Hamarosan ott vagyok-tettem le a telefont. Sóhajtva álltam fel a kanapéról és indultam a szobámba, hogy lecseréljem a kényelmes itthoni ruházatom a szokásos "tökéletes" megjelenésemre.
Miután végeztem, elvettem a Range Roverem kulcsát bezártam az ajtót majd sietősre vettem a tempóm. Szerencsére olyan 15 percnyi az út autóval az irodáig de ha nem kapok nagy forgalmat akkor az lehet még 10 perc is. Amikor leparkoltam a szokásos helyemre, kiszálltam a kocsiból majd azt gondosan bezárva, elindultam a hatalmas épületbe. Felérve a 15. emeletre végig mentem a folyosón amely az irodámhoz vezetett. 
-Mia annyira sajnálom, hogy be kellet rángassalak de az a hölgy-bökött a fejével a széken ülő hölgy felé-mindenféleképpen téged akar az esküvője megszervezésére-hadarta.
-Vegyél levegőt is Melissa-nevettem halkan-Semmi baj-adtam egy puszit az arcára majd tovább álltam, hogy köszöntsem az új kliensem.
-Jó napot! Mia Moore vagyok-nyújtottam a kezem.
-Hannah Smith-fogadta el a kezem.
-Jöjjön velem az irodámba ott mindent megbeszélünk-nyitottam az ajtót.
-Elnézést kérek, hogy be kellett jönnie a szabad napján de mindenféleképpen a legjobb szervezőt szeretném-ült le a velem szembeni székre.
-Értem-bólintottam-Szóval mi az elképzelése?-vettem a kezembe a jegyzet füzetem meg egy tollat. 
A szokásos habos babos esküvő. Minden fehér és arany színű legyen. Minden csillogjon. Legyen jég szobor. Legyen minden virág fehér! Az ételek különlegesek legyenek! Meg persze az el nem maradhatatlan  tengerparti esküvő
-Rendben! Nos mivel azt is rám bízta hogy milyen legyen a meghívó ezért már csak annyit kérdeznék, hogy hogy hívják a párját?-emeltem fel a fejem a jegyzeteimből. Hannah elmosolyodott majd büszkén megszólalt:
-Harold Edward Styles...

15 megjegyzés:

  1. Aztaaa😱
    Ez...ez..ez...Tökéletes!😍
    Imádom!💕
    Siess a kövivel!💙

    VálaszTörlés
  2. Szia! Wow! Ez tökéletes!!! Imádom :D az első reagálásom: basszus...ennyi :"D 2 percen keresztül bámultam és nem hittem el h nincs tovább...h nem olvashatom tovabb...szoval siess!!!

    Saci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Saci <3 te aztán tudod, hogy hogyan dobd fel az ember estéjét! :) megorobálok sietni vele! :) örülök, hogy tetszik! :>
      Nem mondom biztosra hogy lesz jövő héten új rész mivel nem leszek itthon! De azért sietek!
      Puszi, ~Bethany xoxo

      Törlés
  3. mar az elso resz elejen tudtam hogy ez lesz a vege

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem aki előre gondolkodik az rájön! Bizonyára ha nem az írója lennék ennek ablognak hanem az egyik olvasója, akkor én is rájöttem volna! Gondolom ezzel nem csak mi vagyünk így!

      Törlés
  4. Szia nagyon jó a blogot siess a kövivel

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez érdekes lesz.. Kezd érdekelni, nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  6. Hy! :)
    Huh szóval, jól kezdődik a történet, minél hamarabb hozd a következő fejezetet!:)
    Már is felkeltetted az érdeklődésem:) xoxo Dóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia <3 nagyon szépem köszönöm! ♥sietek vele! :)

      Törlés
  7. Huuuu...engem már a Prológus is sokkolt, nem hogy ez, te aztán értesz a feszültségkeltéshez... :) irtóra tetszik a sztorid, remélem hamar hozod a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! <3 te aztán értesz ahhoz, hogy hogyan dobd fel egy ember napját! ♥ Most kezdem el írni az új részt! ♥♥

      Törlés